Analýza marketingového mixu zásilek

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu zásilek

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového mixu zásilek
Author: Hrabal, Pavel
Advisor: Taraba, Pavel
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu zásilek u společnosti Česká pošta, s. p. Práce obsahuje obecnou charakteristiku základních pojmů, které jsou spjaty s marketingovým mixem. V praktické části je provedena analýza současného stavu marketingového mixu zásilek České pošty, s. p. na základě analyzování veřejně dostupných interních a externích zdrojů. Dále je v práci zpracována SWOT analýza, díky které lze získat informace o tom, jakým způsobem lze do budoucna pracovat s jednotlivými silnými a slabými stránkami a příležitostmi a hrozbami podniku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24240
Date: 2013-02-25
Availability: Bez omezení
Department: Ústav logistiky
Discipline: Logistika a management
Grade for thesis and defense: C 31464


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hrabal_2013_bp.pdf 1.432Mb PDF View/Open
hrabal_2013_vp.pdf 109.5Kb PDF View/Open
hrabal_2013_op.pdf 123.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account