Efektivní propagace na internetu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Efektivní propagace na internetu

Show full item record

No preview available
Title: Efektivní propagace na internetu
Author: Ježdík, Radek
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou efektivního marketingu na internetu. Vnímaní marketingu se s rozvojem informačních technologií muselo přizpůsobit. Vedle klasických nástrojů se začal využívat také internet. Internetový marketing zahrnuje skupinu marketingových nástrojů používaných na internetu. Hlavním marketingovým nástrojem je internetová reklama, Public relations, podpora prodeje, přímý marketing a také virální marketing. I v internetovém prostředí platí základní marketingová pravidla. Tato práce se snaží poukázat na skutečnost, že pokud má být propagace na internetu efektivní, musí být dodrženy základní postupy, jako stanovení marketingových cílů, definice cílové skupiny
URI: http://hdl.handle.net/10563/2447
Date: 2007-05-11
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
ježdík_2007_bp.pdfBlocked 1.400Mb PDF
ježdík_2007_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
ježdík_2007_op.doc 73Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account