Analýza spokojenosti zákazníků firmy iTouch ve Zlíně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků firmy iTouch ve Zlíně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Dvořák, Karel
dc.date.accessioned 2013-10-11T23:27:42Z
dc.date.available 2013-10-11T23:27:42Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24539
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků firmy iTouch ve Zlíně. Firma iTouch je prodejna s licencí Apple Premium Reseller a zabývá se prodejem výrobků značky Apple. V teoretické části jsem zpracoval literární rešerši související se spokojeností zákazníků a poskytováním služeb. Pro vypracování praktické části jsem provedl marketingový průzkum zaměřený na spokojenost zákazníků s poskytovanými službami. Šetření probíhalo pomocí elektronického dotazníku. V závěru mé práce jsem navrhl nápravná opatření zaměřená na zvýšení povědomí o společnosti a zvýšení spokojenosti zákazníků. Tyto opatření jsem poté podrobil časové, nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 60 s. (61 598 znaků) cs
dc.format.extent 14627170 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject poskytované služby cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject produkt cs
dc.subject customer's satisfaction en
dc.subject providing services en
dc.subject marketing research en
dc.subject product en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků firmy iTouch ve Zlíně cs
dc.title.alternative Analysis of Customer's Satisfaction of the iTouch Company in Zlin en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hanák, Radim
dc.date.accepted 2013-06-03
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis is aimed at analysis of customer's satisfation of the company iTouch in Zlin. The company has licence Apple Premium Reseller and providing Apple branded products. In the theoretic section I execuded literature search relating to customer's satisfaction and providing services. For analytic section I have to made a marketing research, aimed at customer's satisfaction and quality of provided services. In conclusion my bachelor's thesis I work up suggestions to increasing consciousness about the store and customer's satisfaction. For these suggestions, I made time, cost and risk analyses. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 30358
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-05-17


Files in this item

Files Size Format View
dvořák_2013_bp.pdf 13.94Mb PDF View/Open
dvořák_2013_vp.doc 127Kb Microsoft Word View/Open
dvořák_2013_op.doc 131Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account