Analýza marketingové komunikace firmy RACIOLA Uherský Brod, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace firmy RACIOLA Uherský Brod, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové komunikace firmy RACIOLA Uherský Brod, s.r.o.
Author: Červenková, Lucie
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Cílem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace společnosti Raciola Uherský Brod, s.r.o. Hlavním cílem je identifikace současné situace a nalezení nových příležitostí v oblasti marketingové komunikace společnosti. Teoretická část popisuje mar-ketingový mix a marketingovou komunikaci obecně, dále trendy v marketingu a marketin-gové analýzy. Praktická část je věnována představení společnosti, je zde popsán současný stav marketingové komunikace ve firmě, charakteristika konkurence, Porterova analýza, PEST analýza a SWOT analýza. Na základě výsledků analýzy jsou sestaveny nové návrhy a doporučení na zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24557
Date: 2013-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
červenková_2013_bp.pdf 2.245Mb PDF View/Open
červenková_2013_vp.doc 127Kb Microsoft Word View/Open
červenková_2013_op.pdf 577.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account