Analýza marketingové komunikace firmy RACIOLA Uherský Brod, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace firmy RACIOLA Uherský Brod, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Červenková, Lucie
dc.date.accessioned 2013-10-12T00:02:27Z
dc.date.available 2013-10-12T00:02:27Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24557
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace společnosti Raciola Uherský Brod, s.r.o. Hlavním cílem je identifikace současné situace a nalezení nových příležitostí v oblasti marketingové komunikace společnosti. Teoretická část popisuje mar-ketingový mix a marketingovou komunikaci obecně, dále trendy v marketingu a marketin-gové analýzy. Praktická část je věnována představení společnosti, je zde popsán současný stav marketingové komunikace ve firmě, charakteristika konkurence, Porterova analýza, PEST analýza a SWOT analýza. Na základě výsledků analýzy jsou sestaveny nové návrhy a doporučení na zlepšení. cs
dc.format 76 cs
dc.format.extent 2354144 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Klíčová slova: Marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Keywords: Marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza marketingové komunikace firmy RACIOLA Uherský Brod, s.r.o. cs
dc.title.alternative Analysis of Marketing Communication of RACIOLA Uherský Brod, Ltd. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Nejedlá, Martina
dc.date.accepted 2013-06-03
dc.description.abstract-translated The aim of this work is to analyze the marketing communication in the company Raciola Uherský Brod, s.r.o. The main objective is to identify the current situation and finding new opportunities in marketing communications. The theoretical part describes the marketing mix and marketing communications in general and current trends in the marketing and marketing analysis. The practical part is devoted to introduce the company, to describe the current state of marketing communication within the company, characteristics of competi-tion, Porter's analysis, PEST analysis and SWOT analysis. Based on the results of the ana-lysis, new proposals and recommendations for improvement are compiled. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 30076
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-05-17


Files in this item

Files Size Format View
červenková_2013_bp.pdf 2.245Mb PDF View/Open
červenková_2013_vp.doc 127Kb Microsoft Word View/Open
červenková_2013_op.pdf 577.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account