Komunikační strategie založení nové sítě kaváren se zaměřením na nová média

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Komunikační strategie založení nové sítě kaváren se zaměřením na nová média

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie založení nové sítě kaváren se zaměřením na nová média
Author: Měřínský, Martin
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Účelem této práce je analyzovat možnosti online komunikace. Definovat hodnoty a stanovit určité postupy a doporučení pro využití nových medií při komunikaci sítě kaváren. V teoretické části je práce zaměřena na marketing, internet a nová media. V jedné části se okrajově zabývám i kulturním aspektem kavárny a jejích služeb, které je možné v online komunikaci využít. V analytické části se setkáme s několika případovými studiemi, které nám ukáží alternativní způsoby využití nových medií. Zároveň zde jsou uvedeny rozbor dvou výzkumů se stejnou tématikou. Projektová část vede k závěrečnému doporučení a jednoduchému aplikačnímu rozboru hodnot, na které je potřeba se při využívání nových medií zaměřit. V závěru jsou nejzákladnější body shrnuty.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2459
Date: 2007-04-20
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2012
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 4909


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
měřínský_2007_dp.pdfBlocked 3.937Mb PDF
měřínský_2007_vp.doc 58Kb Microsoft Word View/Open
měřínský_2007_op.doc 59.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account