Komunikační strategie založení nové sítě kaváren se zaměřením na nová média

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Komunikační strategie založení nové sítě kaváren se zaměřením na nová média

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga cs
dc.contributor.author Měřínský, Martin cs
dc.date.accessioned 2010-07-14T14:02:42Z
dc.date.available 2012-05-15T22:19:12Z
dc.date.issued 2007-04-20 cs
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2459
dc.description.abstract Účelem této práce je analyzovat možnosti online komunikace. Definovat hodnoty a stanovit určité postupy a doporučení pro využití nových medií při komunikaci sítě kaváren. V teoretické části je práce zaměřena na marketing, internet a nová media. V jedné části se okrajově zabývám i kulturním aspektem kavárny a jejích služeb, které je možné v online komunikaci využít. V analytické části se setkáme s několika případovými studiemi, které nám ukáží alternativní způsoby využití nových medií. Zároveň zde jsou uvedeny rozbor dvou výzkumů se stejnou tématikou. Projektová část vede k závěrečnému doporučení a jednoduchému aplikačnímu rozboru hodnot, na které je potřeba se při využívání nových medií zaměřit. V závěru jsou nejzákladnější body shrnuty. cs
dc.format 109 cs
dc.format.extent 4128678 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2012 cs
dc.subject internet cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject mobilní marketing cs
dc.subject multimedia cs
dc.subject nová media cs
dc.subject online reklama cs
dc.subject propagace cs
dc.subject communication en
dc.subject internet en
dc.subject marketing en
dc.subject mobile marketing en
dc.subject multimedia en
dc.subject new media en
dc.subject online advertising en
dc.subject promotion en
dc.title Komunikační strategie založení nové sítě kaváren se zaměřením na nová média cs
dc.title.alternative Communication strategy of the chain of new coffee house with focus on new media en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina cs
dc.date.accepted 2007-06-04 cs
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is analyze online communication possibilities. Purpose is to define a certain values for coffee house network, including the set of consecutions and suggestion for new media communication. In the theoretical part, the thesis is focused on marketing, internet and new media. In one part is as well mentioned the cultural impact of coffee culture and services, which are possible to use in the online communication. In the analytic part are shown a few case studies, which are adapting some alternative new media usage. As well two research works, in this topic, including evaluation can be found here. The project part leads to the final target analysis and recommendation regarding effective new media application. The major values and pieces of knowledge are brought together in the final summary. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4909
dc.date.assigned 2007-01-15 cs
utb.result.grade A
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
měřínský_2007_dp.pdfBlocked 3.937Mb PDF View/Open
měřínský_2007_vp.doc 58Kb Microsoft Word View/Open
měřínský_2007_op.doc 59.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account