Komunikační strategie založení nové sítě kaváren se zaměřením na nová média

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie založení nové sítě kaváren se zaměřením na nová média

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie založení nové sítě kaváren se zaměřením na nová média
Autor: Měřínský, Martin
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Účelem této práce je analyzovat možnosti online komunikace. Definovat hodnoty a stanovit určité postupy a doporučení pro využití nových medií při komunikaci sítě kaváren. V teoretické části je práce zaměřena na marketing, internet a nová media. V jedné části se okrajově zabývám i kulturním aspektem kavárny a jejích služeb, které je možné v online komunikaci využít. V analytické části se setkáme s několika případovými studiemi, které nám ukáží alternativní způsoby využití nových medií. Zároveň zde jsou uvedeny rozbor dvou výzkumů se stejnou tématikou. Projektová část vede k závěrečnému doporučení a jednoduchému aplikačnímu rozboru hodnot, na které je potřeba se při využívání nových medií zaměřit. V závěru jsou nejzákladnější body shrnuty.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2459
Datum: 2007-04-20
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2012
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěrečné práce a její obhajoby: A 4909


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
měřínský_2007_dp.pdfZablokované 3.937Mb PDF
měřínský_2007_vp.doc 58Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
měřínský_2007_op.doc 59.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet