Zjištění spokojenosti zákazníků jako podklad pro návrh komunikačního mixu pro firmu PROFIT s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zjištění spokojenosti zákazníků jako podklad pro návrh komunikačního mixu pro firmu PROFIT s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Orságová, Martina
dc.contributor.author Kopčilová, Kateřina
dc.date.accessioned 2010-07-14T14:04:34Z
dc.date.issued 2006-12-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2467
dc.description.abstract Tato práce se zabývá zjištěním spokojenosti zákazníků firmy, zabývající se výrobou reklamních tašek, pomocí dotazníkového šetření. Odpovědi dotazovaných zákazníků jsou zpracovány a následně graficky i slovně vyhodnoceny. Na základě tohoto zjištění spokojenosti zákazníků je navržen nový komunikační mix, který má pomoci zlepšit komunikaci se stávajícími zákazníky, zviditelnit firmu na trhu a získat nové zákazníky. cs
dc.format 62 s., 8 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 675134 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 08.12.2036
dc.subject výzkum spokojenosti zákazníků cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject public relations cs
dc.subject reklamní tašky cs
dc.subject research en
dc.subject costumer's satisfaction en
dc.subject communication mix en
dc.subject advertise en
dc.subject sales support en
dc.subject promotion en
dc.subject direct marketing en
dc.subject public relations en
dc.subject advertising bag en
dc.title Zjištění spokojenosti zákazníků jako podklad pro návrh komunikačního mixu pro firmu PROFIT s.r.o. cs
dc.title.alternative Detection of customer satisfaction as a basis for a proposal of communication mix for the company PROFIT, Ltd. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2007-01-17
dc.date.vskp-available 2036-12-08
dc.description.abstract-translated This work deals with recognition of costumers' satisfaction by means of questionnaire for a company, which produces advertising bags. Acquired responses from the customers are processed and then analyzed in both graphic as verbal form. Based on these findings there is proposed a new communications mix, which shall improve relationship with current customers, advertise the company on the market and, last but not least, obtain new costumers. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 4690
dc.date.assigned 2006-10-06
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
kopčilová_2007_bp.pdfBlocked 659.3Kb PDF View/Open
kopčilová_2007_vp.doc 42.5Kb Microsoft Word View/Open
kopčilová_2007_op.doc 30Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account