Low Calorie Market Analysis focused on Greencore in 2006

DSpace Repository

Language: English čeština 

Low Calorie Market Analysis focused on Greencore in 2006

Show simple item record

dc.contributor.advisor Macdonald, Kevin
dc.contributor.author Kocfeldová, Tereza
dc.date.accessioned 2010-07-14T14:21:58Z
dc.date.available 2010-07-14T14:21:58Z
dc.date.issued 2006-12-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2498
dc.description.abstract In my thesis I am concerned with a low calorie market analysis in Great Britain, focusing on Greencore which is attempting to penetrate into the market. I pay attention especially to water, soup and chilled meals, because they are the most attractive categories for Greencore concerning profitability. During my placement in TNS, I was preparing monthly reports for the company about the performance of their products. The source for the analysis was the data collected from the household panel called TNS Worldpanel. cs
dc.format 69 s. cs
dc.format.extent 1872714 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce není přístupná
dc.subject TNS cs
dc.subject Worldpanel UK cs
dc.subject Greencore cs
dc.subject data cs
dc.subject marketing research cs
dc.subject market cs
dc.subject low calorie products cs
dc.subject chilled meals cs
dc.subject soups cs
dc.subject water cs
dc.subject TNS en
dc.subject Worldpanel UK en
dc.subject Greencore en
dc.subject data en
dc.subject marketingový výzkum en
dc.subject trh en
dc.subject nízkokalorické výrob-ky en
dc.subject chlazená jídla en
dc.subject polévky en
dc.subject voda en
dc.title Low Calorie Market Analysis focused on Greencore in 2006 cs
dc.title.alternative Analýza trhu s nízkokalorickými výrobky zaměřená na společnost Greencore v roce 2006 en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2007-01-16
dc.description.abstract-translated Ve své bakalářské práci se zabývám analýzou trhu s nízkokalorickými produkty ve Velké Británii a zaměřuji se na vybrané výrobky společnosti Greencore, která má zájem na tento trh proniknout. Pozornost věnuji hlavně vodě, polévkám a chlazeným jídlům, protože ty jsou pro Greencore z hlediska ziskovosti nejpřitažlivější. Pro společnost jsem po dobu své praxe ve firmě TNS připravovala měsíční přehled prodeje jejich výrobků. Zdroji pro analý-zu trhu byla data získaná z panelu domácností TNS Worlpdanel. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 4688
dc.date.assigned 2006-10-06
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
kocfeldová_2007_bp.pdfBlocked 1.785Mb PDF View/Open
kocfeldová_2007_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open
kocfeldová_2007_op.doc 44.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account