1. Teoretická část: Character design2. Praktická část: Kudlanka - 2D, 3D kombinovaný animovaný film

DSpace Repository

Language: English čeština 

1. Teoretická část: Character design2. Praktická část: Kudlanka - 2D, 3D kombinovaný animovaný film

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gregor, Lukáš
dc.contributor.author Hrazdira, Denis
dc.date.accessioned 2013-10-13T10:52:15Z
dc.date.available 2013-10-13T10:52:15Z
dc.date.issued 2012-12-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/25102
dc.description.abstract V mé závěrečné práci popisuji přípravu a postup od začátku do konce při vytváření postav ve 2D a 3D médiích, pro herní, filmový a knižní průmysl. Klíčová slova: Charakter design, 2D, 3D, tvorba, hry, animovaný film, ilustrace, techniky, cílová skupina, estetika, barva, detail, příběh, archetypy, Carl Gustav Jung. cs
dc.format 49 s. (55 475 znaků) cs
dc.format.extent 2236610 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Charakter design cs
dc.subject 2D cs
dc.subject 3D cs
dc.subject tvorba cs
dc.subject hry cs
dc.subject animovaný film cs
dc.subject ilustrace cs
dc.subject techniky cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject estetika cs
dc.subject barva cs
dc.subject detail cs
dc.subject příběh cs
dc.subject archetypy cs
dc.subject Carl Gustav Jung cs
dc.subject Character design en
dc.subject 2D en
dc.subject 3D en
dc.subject creation en
dc.subject games en
dc.subject animated movies en
dc.subject illustration en
dc.subject tech-niques en
dc.subject target group en
dc.subject aesthetics en
dc.subject color en
dc.subject detail en
dc.subject backstory en
dc.subject archetypes en
dc.subject Carl Gustav Jung en
dc.title 1. Teoretická část: Character design2. Praktická část: Kudlanka - 2D, 3D kombinovaný animovaný film cs
dc.title.alternative 1. Theoretical part: Character Design 2. Practical part: Mantis - 2D & 3D combined animated movie en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Laučíková, Ivana
dc.contributor.referee Slivka, Ondrej
dc.date.accepted 2013-06-13
dc.description.abstract-translated In my final thesis I describe the preparation and the process from beginning to end in the creation of the characters in 2D and 3D media for gaming, movie and book industry. en
dc.description.department Ústav animace a audiovize cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/183 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Animovaná tvorba cs
dc.thesis.degree-discipline Animation en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA. cs
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 29011
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2013-05-24


Files in this item

Files Size Format View
hrazdira_2013_dp.pdf 2.132Mb PDF View/Open
hrazdira_2013_vp.doc 91Kb Microsoft Word View/Open
hrazdira_2013_op.doc 116Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account