Projekt efektivního internetového marketingu společnosti Parfumerie DOUGLAS, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt efektivního internetového marketingu společnosti Parfumerie DOUGLAS, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Musilová, Magda
dc.date.accessioned 2013-10-21T12:47:07Z
dc.date.available 2013-10-21T12:47:07Z
dc.date.issued 2013-06-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/25638
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá internetovým marketingem společnosti Parfumerie DOUGLAS, s.r.o. Cílem této práce je celková analýza internetového marketingu společnosti, včetně zpracování návrhů pro jeho zlepšení. V práci jsou nejdříve shrnuty nejdůležitější teoretické poznatky z oblasti internetového marketingu, na které navazuje kompletní analýza internetového marketingu dané společnosti. Na základě zjištěného stavu je vypracován projekt navrhující pro společnost Parfumerie DOUGLAS, s.r.o. efektivní řešení týkající se internetového marketingu. cs
dc.format 96 s., 6 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 3503120 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject internet cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject webové stránky cs
dc.subject plošná reklama cs
dc.subject bannery cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Search Engine Marketing cs
dc.subject internet en
dc.subject internet marketing en
dc.subject webpages en
dc.subject banner advertisement en
dc.subject Facebook en
dc.subject Search Engine Marketing en
dc.subject internet advertisement en
dc.title Projekt efektivního internetového marketingu společnosti Parfumerie DOUGLAS, s.r.o. cs
dc.title.alternative Effective Internet Marketing Project of Parfumerie DOUGLAS, s.r.o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Končitíková, Gabriela
dc.date.accepted 2013-09-11
dc.description.abstract-translated The Thesis deals with Parfumerie DOUGLAS, s.r.o. internet marketing. The aim is to perform overall analysis of the company?s internet marketing, including proposals for its improvement. The Thesis opens with the essential theoretical knowledge from the internet marketing area, followed by a complex analysis of the company?s internet marketing. Finally, based on the reached conclusions, a project proposing effective measures for Parfumerie DOUGLAS, s.r.o. has been prepared. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 29698
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-08-12


Files in this item

Files Size Format View
musilová_2013_dp.pdf 3.340Mb PDF View/Open
musilová_2013_vp.doc 128.5Kb Microsoft Word View/Open
musilová_2013_op.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account