Projekt zavedení nové ortopedické obuvi na český trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavedení nové ortopedické obuvi na český trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gürtler, Milan
dc.contributor.author Vašková, Monika
dc.date.accessioned 2013-10-21T13:00:21Z
dc.date.available 2013-10-21T13:00:21Z
dc.date.issued 2013-06-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/25645
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá dodatečnou analýzou trhu se sériově vyráběnou ortopedickou obuví, která navazuje na již provedenou analýzu z bakalářské práce z roku 2010. Následně se zaměřuje na marketingový plán značky ORTHO line, kde podrobněji rozepisuje vstup této značky na český trh. Teoretická část se opírá o odbornou literaturu se zaměřením na marketingový výzkum, marketingový plán, sériově vyráběnou ortopedickou obuv a formy vstupu nového výrobku na trh. Praktická část srovnává nově nalezené značky ortopedické obuvi sériově vyráběné, s novým produktem firmy Leon SHOES a vyhodnocuje tyto zjištěné skutečnosti. Dále zpracovává marketingový plán uvedení produktu ORTHO line na trh. cs
dc.format 83 s. (92 460 znaků) cs
dc.format.extent 1575482 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sériově vyráběná ortopedická obuv cs
dc.subject marketingový výzkum trhu cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject obchodní značka cs
dc.subject Mass-produced orthopedic shoes en
dc.subject marketing en
dc.subject market research en
dc.subject marketing plan en
dc.subject trademark en
dc.title Projekt zavedení nové ortopedické obuvi na český trh cs
dc.title.alternative The Project to Establish a New Orthopedic Shoes on the Czech Market en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2013-10-03
dc.description.abstract-translated This thesis deals with additional market analysis with mass-produced orthopedic shoes, which follows the already made analysis from the thesis from 2010. Then focuses on ORTHO line brand marketing plan, where further describes the details of the brand entry on the Czech market. The theoretical part is based on the literature focusing on marketing research, marketing plan, mass-produced orthopedic shoes and entry forms new product on the market. The practical part compares the newly found brand orthopedic footwear manufactured in series, with a new product of Leon SHOES and evaluates these findings. Further processes the product marketing plan ORTHO line on the market. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 29650
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-08-12


Files in this item

Files Size Format View
vašková_2013_dp.pdf 1.502Mb PDF View/Open
vašková_2013_vp.pdf 469.5Kb PDF View/Open
vašková_2013_op.doc 128.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account