Projekt marketingového řízení Nemocnice sv. Alžběty v Praze

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingového řízení Nemocnice sv. Alžběty v Praze

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingového řízení Nemocnice sv. Alžběty v Praze
Author: Jeries, Jeries
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Diplomová práce je zaměřena na vytvoření projektu marketingového řízení pro společnost Nemocnice sv. Alžběty spol. s r.o. v Praze. Práce začíná teoretickými poznatky, zaměřené na zdraví a péči o zdraví v souvislosti se zdravotnickým systémem a na marketingové řízení ve zdravotnictví. V druhé části jsou teoretické poznatky implementovány do praxe s využitím vstupní analýzy českého zdravotnického systému, analýzy PESTE, Porterova modelu pěti konkurenčních sil a SWOT analýzy s cílem zjistit silné a slabé stránky společnosti, příležitosti a hrozby Nemocnice sv. Alžběty, s.r.o. Součástí práce bude analýza současného stavu marketingu ve společnosti s cílem navrhnout v projektové části zavedení marketingového oddělení a navrhnout marketingové aktivity pro nemocnici s cílem zvýšit návštěvnost a spokojenost klientů zdravotnického zařízení. Všechny navržené kroky budou doprovázeny nákladovou, rizikovou a časovou analýzou, aby navržené akční kroky mohli být ihned realizovatelné.
URI: http://hdl.handle.net/10563/25766
Date: 2013-06-21
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management ve zdravotnictví
Grade for thesis and defense: B 29751


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
jeries_2013_dp.pdf 1.974Mb PDF View/Open
jeries_2013_vp.doc 133Kb Microsoft Word View/Open
jeries_2013_op.doc 130Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account