Analýza marketingové komunikace moderního muzea pro Expozici času ve Šternberku

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace moderního muzea pro Expozici času ve Šternberku

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové komunikace moderního muzea pro Expozici času ve Šternberku
Author: Svoboda, Libor
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Cílem bakalářské práce je analyzovat současnou marketingovou komunikaci Expozice času a na základě literární rešerše, získaných znalostí a vypracované analýzy navrhnout doporučení vedoucí ke zvýšení povědomí, návštěvnosti a následně i tržeb Expozice času, při zachování minimálních nákladů. Bakalářská práce je rozvržena do dvou hlavních částí.Teoretická část se zabývá principy marketingu, jeho vývojem, novými trendy a nízkonákladovými možnostmi marketingové komunikace. V praktické části jsou získané poznatky aplikovány na potřeby Expozice času. Analýza současného stavu je provedena na základě marketingového průzkumu a relevantních dat, získaných z interních zdrojů Expozice. Na základě analýzy jsou vypracována doporučení a tato doporučení jsou následně podrobena nákladové, rizikové a časové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/25785
Date: 2013-06-21
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
svoboda_2013_bp.pdf 1.647Mb PDF View/Open
svoboda_2013_vp.doc 126.5Kb Microsoft Word View/Open
svoboda_2013_op.pdf 158.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account