Tělesně postižené dítě a jeho zapojení do výuky

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Tělesně postižené dítě a jeho zapojení do výuky

Show full item record

No preview available
Title: Tělesně postižené dítě a jeho zapojení do výuky
Author: Flax, Jan
Advisor: Šnitr, František
Abstract: Tato práce mapuje postoje a hodnotovou orientaci pedagogických pracovníků a společnosti k postiženým dětem. Hledá závažné problémy v této oblasti výchovného působení pedagogů. Práce zvýrazňuje, že děti s postižením patří do běžných předškolních a školských zařízení, že jsou to děti velmi vnímavé ke všem sociálním a společenským vlivům. Výhody integrovaného způsobu výchovy a vzdělávání lze spatřovat zejména ve zdravém a přirozeném vývoji osobnosti zdravotně postižených dětí v rodinném prostředí a v prostředí jejich vrstevníků. Jejich pobyt v předškolních a školních zařízeních má význam pro jejich sourozence, kamarády. Umožňuje jim překonávat sociální bariéry a jejich zapojení do výchovného procesu má bezesporu vliv na harmonický vývoj jejich osobnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2606
Date: 2006-11-24
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Institut mezioborových studií
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
flax_2007_bp.pdfBlocked 542.0Kb PDF

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account