PR podpora věrnostního programu Na Doma

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

PR podpora věrnostního programu Na Doma

Show full item record

No preview available
Title: PR podpora věrnostního programu Na Doma
Author: Straková, Veronika
Advisor: Skripova, Andrea
Abstract: Bakalářská práce se zabývá pilotním projektem svého druhu v České republice, který spočíval v PR podpoře věrnostního programu Na Doma. V praktické části jsem využila možnosti vyhotovit debrief na základě poskytnutého briefu klienta Unilever. Tento brief byl předložen agentuře AMI Communications, s.r.o. na základě výhry ve výběrovém řízení. Další částí je provedení SWOT analýzy věrnostního programu Na Doma z pohledu PR. V práci jsem uvedla i důležité charakteristiky cílových skupin, dále jsem provedla hodnocení efektivity již realizované PR podpory věrnostního programu. Závěrem bakalářské práce je provedení navrhovaného zlepšení PR podpory věrnostního programu a jejich následná ekonomická náročnost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2612
Date: 2006-12-08
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 08.12.2036
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
straková_2007_bp.pdfBlocked 3.778Mb PDF View/Open
straková_2007_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
straková_2007_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account