PR podpora věrnostního programu Na Doma

DSpace Repository

Language: English čeština 

PR podpora věrnostního programu Na Doma

Show simple item record

dc.contributor.advisor Skripova, Andrea
dc.contributor.author Straková, Veronika
dc.date.accessioned 2010-07-14T14:55:38Z
dc.date.issued 2006-12-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2612
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá pilotním projektem svého druhu v České republice, který spočíval v PR podpoře věrnostního programu Na Doma. V praktické části jsem využila možnosti vyhotovit debrief na základě poskytnutého briefu klienta Unilever. Tento brief byl předložen agentuře AMI Communications, s.r.o. na základě výhry ve výběrovém řízení. Další částí je provedení SWOT analýzy věrnostního programu Na Doma z pohledu PR. V práci jsem uvedla i důležité charakteristiky cílových skupin, dále jsem provedla hodnocení efektivity již realizované PR podpory věrnostního programu. Závěrem bakalářské práce je provedení navrhovaného zlepšení PR podpory věrnostního programu a jejich následná ekonomická náročnost. cs
dc.format 64 s., 13 s. příloh cs
dc.format.extent 3961896 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 08.12.2036
dc.subject Public relations cs
dc.subject věrnostní program cs
dc.subject Nadomačky cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject mediální výstupy cs
dc.subject PR podpora cs
dc.subject Public relations en
dc.subject loyalty program en
dc.subject "Nadomačky en
dc.subject " SWOT analysis en
dc.subject media outputs en
dc.subject PR support en
dc.title PR podpora věrnostního programu Na Doma cs
dc.title.alternative PR support of the "Na Doma" loyalty program en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2007-01-22
dc.date.vskp-available 2036-12-08
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis describes a "Na Doma" loyalty program, which is the first of its kind in the Czech Republic. I took the opportunity to develop a debrief in response to a brief from Unilever's client in the analytical part. This brief was given to AMI Communications agency based on a tender. Another part of the project is a SWOT analysis of the "Na Doma" loyalty program from the PR point of view. I also describe important characteristic of the target groups and provide an evaluation of the loyalty program effectivity. At the end I propose improvements of the PR support and their economic demands. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 4736
dc.date.assigned 2006-10-06
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
straková_2007_bp.pdfBlocked 3.778Mb PDF View/Open
straková_2007_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
straková_2007_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account