Řízení jakosti produktů firmy D.P.K., spol. s.r.o. Zlín prostřednictvím CRM

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Řízení jakosti produktů firmy D.P.K., spol. s.r.o. Zlín prostřednictvím CRM

Show full item record

No preview available
Title: Řízení jakosti produktů firmy D.P.K., spol. s.r.o. Zlín prostřednictvím CRM
Author: Michalík, Igor
Advisor: Mikeska, Martin
Abstract: V dnešní tržní ekonomice je boj o zákazníka, čím dál tím více složitější a náročnější. Proto je dnes pro úspěšné fungování společnosti nezbytné, aby se výroba produktů přizpůsobovala zákazníkům, jejich potřebám a požadavkům. Cílem této diplomové práce je vypracovat návrh metodiky pro hodnocení míry spokojenosti zákazníků a provedení prvního pilotního průzkumu spokojenosti zákazníků společnosti D.P.K., spol. s r.o. Zlín. Ve třetí kapitole je prezentována praktická část a analýza výsledků průzkumu zpracovávaných témat a obsahuje ověření navržené metodiky v praxi a návrhy ke zdokonalení této metodiky s doporučeními k začlenění do systémů jakosti společnosti. Poslední kapitola je věnována návrhu projektu na řízení vyšší spokojenosti zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2627
Availability: Bez omezení
Department: Ústav fyziky a mater. inženýrství
Discipline: Technologie a management
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
michalík_2007_dp.pdf 490.6Kb PDF View/Open
michalík_2007_vp.doc 26.5Kb Microsoft Word View/Open
michalík_2007_op.doc 28Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account