ŠKODA AUTO - PRODEJNÍ ANALÝZA, PODPORA PRODEJE A FILOZOFIE HUMAN TOUCH

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

ŠKODA AUTO - PRODEJNÍ ANALÝZA, PODPORA PRODEJE A FILOZOFIE HUMAN TOUCH

Show full item record

No preview available
Title: ŠKODA AUTO - PRODEJNÍ ANALÝZA, PODPORA PRODEJE A FILOZOFIE HUMAN TOUCH
Author: Keilwerth, Ivo
Advisor: Pavlů, Dušan
Abstract: Existuje-li v Čechách firma, která dokáže a musí umět kombinovat všechny možné známé marketingové postupy a ještě je nucena vzhledem ke svým ambicím přidávat zcela nové, pak je to jednoznačně Škoda Auto. I její zásadní vliv na to, že Česká republika se stává společně se Slovenskem automobilovou velmocí je nezanedbatelný. Popis a analýza této firmy bude tedy vždy poučný a inspirující a ve své práci se pokusím vybrat některé faktory, které mne zaujaly jako stěžejní či inovátorské z celkové mozaiky cesty k úspěchu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2645
Date: 2007-05-11
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
keilwerth_2007_bp.pdfBlocked 1.036Mb PDF
keilwerth_2007_vp.doc 59Kb Microsoft Word View/Open
keilwerth_2007_op.doc 56Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account