Etika veřejnoprávních médií

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Etika veřejnoprávních médií

Show full item record

No preview available
Title: Etika veřejnoprávních médií
Author: Martinek, David
Advisor: Binter, Tomáš
Abstract: Veřejnoprávní média jsou z principu opěrným sloupem v systému šíření informací. Místem, odkud by měly proudit informace, jejichž objektivnost a relevantnost k probíhajícím procesům by měla být absolutní. V podmínkách rychle se měnícího mediálního trhu, nebývalé dynamice společenských změn a především díky nelítostné konkurenci jsou veřejnoprávní média vystavena nárokům, které tuto roli prověřují především z hlediska etických přístupů. Práce obsahuje tyto okruhy: etika a etické systémy, historie etiky, média a mediální trhy, konvergence médií a východiska aplikované etiky médií.
URI: http://hdl.handle.net/10563/27892
Date: 2013-12-02
Availability: Bez omezení
Department: Kabinet teoretických studií
Discipline: Multimédia a design - Audiovize
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
martinek_2013_dp.pdf 1.146Mb PDF View/Open
martinek_2013_vp.doc 109Kb Microsoft Word View/Open
martinek_2013_op.doc 110.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account