Nová marketingová strategie Štípských farmářských trhů

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Nová marketingová strategie Štípských farmářských trhů

Show full item record

No preview available
Title: Nová marketingová strategie Štípských farmářských trhů
Author: Ambrůzová, Jana
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření nové marketingové strategie Štípských farmářských trhů. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. První teoretická část se zabývá poznatky z oblasti rozvoje a plánování strategického marketingu, marketingového mixu služeb a jeho současnými trendy. Poté následuje analytická část, která se věnuje představení Štípských farmářských trhů, analýze současné marketingové strategie, analýze konkurence a vybraným metodám situační analýzy. Informace získané v analytické části diplomové práce slouží jako podklad pro vypracování nové marketingové strategie, která je na závěr podrobena nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28151
Date: 2014-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defending it: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
ambrůzová_2014_dp.pdf 2.890Mb PDF View/Open
ambrůzová_2014_vp.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open
ambrůzová_2014_op.doc 131Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account