Nová marketingová strategie Štípských farmářských trhů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nová marketingová strategie Štípských farmářských trhů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Ambrůzová, Jana
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:56:14Z
dc.date.available 2015-03-08T20:56:14Z
dc.date.issued 2014-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28151
dc.description.abstract Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření nové marketingové strategie Štípských farmářských trhů. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. První teoretická část se zabývá poznatky z oblasti rozvoje a plánování strategického marketingu, marketingového mixu služeb a jeho současnými trendy. Poté následuje analytická část, která se věnuje představení Štípských farmářských trhů, analýze současné marketingové strategie, analýze konkurence a vybraným metodám situační analýzy. Informace získané v analytické části diplomové práce slouží jako podklad pro vypracování nové marketingové strategie, která je na závěr podrobena nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 107 s. (158 580 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Strategický marketing cs
dc.subject strategie cs
dc.subject marketingové plánování cs
dc.subject marketingový mix služeb cs
dc.subject QSP matice cs
dc.subject IFE a EFE matice cs
dc.subject reklama cs
dc.subject Strategic marketing en
dc.subject strategy en
dc.subject marketing planning en
dc.subject marketing mix of services en
dc.subject QSP matrix en
dc.subject IFE and EFE matrix en
dc.subject advertising en
dc.title Nová marketingová strategie Štípských farmářských trhů
dc.title.alternative New Marketing Strategy of Farmer's Markets in Štípa
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2014-05-19
dc.description.abstract-translated The main objective of this master thesis is to create a new marketing strategy of farmer's markets in Štípa. The diploma thesis is divided into three parts. The first part deals with the theoretical knowledges of the development and planning of strategic marketing, marketing mix of services and its current trends. This is followed by an analytical section that deals with the presentation farmer's markets in Štípa, analysis of the current marketing strategy, competition analysis and selected methods of situational analysis. Information obtained in the analytical part of the diploma thesis serves as a basis for the development of new marketing strategy, which is at the end of subjected to cost, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 33634
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-05-02


Files in this item

Files Size Format View
ambrůzová_2014_dp.pdf 2.890Mb PDF View/Open
ambrůzová_2014_vp.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open
ambrůzová_2014_op.doc 131Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account