Projekt rozvoje mezinárodního marketingu společnosti Paragan s.r.o. s následnou aplikací na švédský trh

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt rozvoje mezinárodního marketingu společnosti Paragan s.r.o. s následnou aplikací na švédský trh

Show full item record

No preview available
Title: Projekt rozvoje mezinárodního marketingu společnosti Paragan s.r.o. s následnou aplikací na švédský trh
Author: Gančarčíková, Martina
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Tato práce se zabývá zpracováním projektu pro rozvoj mezinárodního marketingu společnosti Paragan s.r.o. s aplikací na švédský trh. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretická a praktická část. Teoretická část obsahuje vysvětlení pojmů z oblasti mezinárodního marketingu a tvorby mezinárodního marketingového plánu. Praktická část stručně popisuje společnost Paragan s.r.o., její klíčové kompetence, ekonomické analýzy a její současný postoj na švédském trhu. Dále zahrnuje konkrétní projekt pro zlepšení mezinárodního marketingu na tomto trhu, který vychází z předem stanovených cílů. V závěru je zpracován návrh na kontrolu a hodnocení projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28155
Date: 2014-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: D 33638


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
gančarčíková_2014_dp.pdf 10.92Mb PDF View/Open
gančarčíková_2014_vp.doc 128.5Kb Microsoft Word View/Open
gančarčíková_2014_op.doc 130.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account