Plán marketingového komunikačního mixu pro restaurační zařízení pro rok 2014

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Plán marketingového komunikačního mixu pro restaurační zařízení pro rok 2014

Show full item record

No preview available
Title: Plán marketingového komunikačního mixu pro restaurační zařízení pro rok 2014
Author: Staníková, Šárka
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit plán marketingového komunikačního mixu pro restaurační zařízení. Diplomová práce se skládá ze dvou částí. První, teoretická část, se zabývá poznatky z oblasti marketingu, marketingového mixu a marketingového mixu ve službách, marketingové komunikace i jejím novým trendům. Druhá, praktická část se zabývá představením restauračního zařízení, analýzou jejího současného stavu, PEST analýzou, analýzou oborového okolí, benchmarkingem a SWOT analýzou. Dále bude vytvořen projekt na základě shromážděných údajů se zaměřením na marketingový komunikační plán pro zvolený subjekt. Projekt byl následně podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28175
Date: 2014-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
staníková_2014_dp.pdf 2.709Mb PDF View/Open
staníková_2014_vp.doc 130Kb Microsoft Word View/Open
staníková_2014_op.doc 128.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account