Projekt marketingové komunikace produktové řady těstovin Lagris

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace produktové řady těstovin Lagris

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové komunikace produktové řady těstovin Lagris
Author: Šmehlíková, Hana
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Hlavní cílem diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace produktové řady těstovin Lagris. Diplomová práce je složena z teoretické, praktické a projektové části. V teoretické části je charakterizována marketingová komunikace, její cíle a proces. Dále jsou rozebrány jednotlivé nástroje marketingové komunikace. Poté následuje praktická část, která se zabývá představením společnosti, PESTE analýzou, Porterovým modelem, analýzou trhu, modelem GE, analýzou značky Lagris a shrnutím pomocí SWOT analýzy. Informace získané v analýzách jsou následně využity pro projekt marketingové komunikace. Celá projektová část je podrobena časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28177
Date: 2014-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
šmehlíková_2014_dp.pdf 3.781Mb PDF View/Open
šmehlíková_2014_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open
šmehlíková_2014_op.doc 128Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account