Plán marketingové komunikace Pivovaru Zlatý Josef na rok 2014

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Plán marketingové komunikace Pivovaru Zlatý Josef na rok 2014

Show full item record

No preview available
Title: Plán marketingové komunikace Pivovaru Zlatý Josef na rok 2014
Author: Toiflová, Klára
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Cílem diplomové práce je navržení plánu marketingové komunikace Pivovaru Zlatý Josef se zaměřením na nové trendy komunikace. Projekt má za cíl zlepšit komunikaci pivovaru s potenciálními zákazníky i veřejností a tím zvýšit zájem o nabízené produkty. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vychází z odborné literatury a vymezuje základní pojmy, které uvádí do širších souvislostí. Praktická část byla rozdělena na analytickou a projektovou část. V první části je analyzován současný stav pivovaru pomocí PEST analýzy, analýzy konkurence, analýzy marketingové komunikace a SWOT analýzy. Projektová část na základě analýz navrhuje nové komunikační nástroje a k nim sestavuje plán marketingové komunikace na rok 2014. V závěru je projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28180
Date: 2014-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
toiflová_2014_dp.pdf 2.833Mb PDF View/Open
toiflová_2014_vp.doc 128.5Kb Microsoft Word View/Open
toiflová_2014_op.pdf 477.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account