Projekt rozšíření výrobního portfolia firmy ABC

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt rozšíření výrobního portfolia firmy ABC

Show full item record

No preview available
Title: Projekt rozšíření výrobního portfolia firmy ABC
Author: Janušová, Eva
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingového mixu ve společnosti ABC. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a analytickou část. Teoretická část charakterizuje marketingový mix a jeho jednotlivé složky, marketingovou strategii a plán marketingové komunikace a její nástroje. V praktické části jsou popsány základní charakteristiky podniku, včetně produktového portfolia a také je provedena PEST analýza, SWOT analýza a Porterova analýza. Informace získané v analytické části sloužily jako základ pro vypracování projektu marketingového mixu. Hlavní cílem projektu je komerčně úspěšný produkt. Projekt je následně podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28201
Date: 2014-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
janušová_2014_dp.pdf 2.601Mb PDF View/Open
janušová_2014_vp.doc 133Kb Microsoft Word View/Open
janušová_2014_op.doc 128Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account