Autoregulace učení u studentů pomáhajících profesí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Autoregulace učení u studentů pomáhajících profesí

Show full item record

No preview available
Title: Autoregulace učení u studentů pomáhajících profesí
Author: Studenková, Renata
Advisor: Hrbáčková, Karla
Abstract: Diplomová práce se zabývá problematikou autoregulace učení u studentů pomáhajících profesí na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně z pohledu autodeterminační teorie. Záměrem práce je zjistit současnou míru autoregulace učení u studentů vybraných oborů a její dopad na studium na vysoké škole. Teoretická část vychází ze základních východisek autoregulace učení a rozebírá vnitřní a vnější determinanty autoregulace. Dále se zabývá rozvojem autoregulace a pomáhajícími profesemi. Praktická část se zaměřuje na zjištění míry autoregulace učení u studentů pomáhajících profesí vzhledem k jejich věku, studijním výsledkům, typu a formě studia. Shrnuje zjištěné poznatky a nabízí doporučení pro praxi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28518
Date: 2014-01-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: B 34168


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
studenková_2014_dp.pdf 3.888Mb PDF View/Open
studenková_2014_vp.doc 56Kb Microsoft Word View/Open
studenková_2014_op.pdf 153.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account