Autoregulace učení u studentů pomáhajících profesí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Autoregulace učení u studentů pomáhajících profesí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Studenková, Renata
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:58:24Z
dc.date.available 2015-03-08T20:58:24Z
dc.date.issued 2014-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28518
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou autoregulace učení u studentů pomáhajících profesí na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně z pohledu autodeterminační teorie. Záměrem práce je zjistit současnou míru autoregulace učení u studentů vybraných oborů a její dopad na studium na vysoké škole. Teoretická část vychází ze základních východisek autoregulace učení a rozebírá vnitřní a vnější determinanty autoregulace. Dále se zabývá rozvojem autoregulace a pomáhajícími profesemi. Praktická část se zaměřuje na zjištění míry autoregulace učení u studentů pomáhajících profesí vzhledem k jejich věku, studijním výsledkům, typu a formě studia. Shrnuje zjištěné poznatky a nabízí doporučení pro praxi.
dc.format 93 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject autoregulace učení cs
dc.subject determinanty cs
dc.subject motivace cs
dc.subject pomáhající profese cs
dc.subject self-regulated learning en
dc.subject determinants en
dc.subject motivation en
dc.subject helping professions en
dc.title Autoregulace učení u studentů pomáhajících profesí
dc.title.alternative Self-Regulated Learning in Students of Helping Professions
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Jakešová, Jitka
dc.date.accepted 2014-05-29
dc.description.abstract-translated Diploma work concerns with problems connected to self-regulation learning in students of helping professions at Tomas Bata University in Zlin, Czech Republic, mostly in aspect of self-determination theory. Work is focused to determine current self-regulated learning rate of earlier mentioned students and its effects on study at university. Theoretical part is based on the cornerstones of self-regulation learning and deals with inner and outer factors of self-regulation. It also deals with the development of self-regulation and helping professions. The practical part is focused on the detection rate of self-regulated learning in students helping profession due to their age, academic achievement, the form and the type of study. It summarizes the findings and offers recommendations for practice.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 34168
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-15
local.subject vysokoškolští studenti cs
local.subject studium cs
local.subject college students en
local.subject study en


Files in this item

Files Size Format View
studenková_2014_dp.pdf 3.888Mb PDF View/Open
studenková_2014_vp.doc 56Kb Microsoft Word View/Open
studenková_2014_op.pdf 153.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account