Projekt strategie vstupu firmy Stadler GmbH na český trh

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt strategie vstupu firmy Stadler GmbH na český trh

Show full item record

No preview available
Title: Projekt strategie vstupu firmy Stadler GmbH na český trh
Author: Špendlíková, Martina
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Cílem této práce je vytvořit projekt vedoucí ke vstupu firmy Stadler GmbH na český trh. Teoretická část vysvětluje problematiku vstupu firem na zahraniční trhy, praktická část popisuje situaci na trhu nákladní dopravy, srovnává odvětví dopravy v Rakousku a České republice a marketingovým výzkumem pak analyzuje dopravní podniky v Rakousku. Ze získaných výsledků výzkumu jsou navrženy akční strategie projektu vstupu firmy Stadler GmbH na český trh s následných podrobením nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/286
Date: 2006-05-12
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
špendlíková_2006_dp.pdfBlocked 1.604Mb PDF
špendlíková_2006_vp.doc 57Kb Microsoft Word View/Open
špendlíková_2006_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account