Vztah mezi vnímáním osobnosti učitele a sociálním klimatem třídy u žáků základní školy

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Vztah mezi vnímáním osobnosti učitele a sociálním klimatem třídy u žáků základní školy

Show full item record

No preview available
Title: Vztah mezi vnímáním osobnosti učitele a sociálním klimatem třídy u žáků základní školy
Author: Lysáková, Barbora
Advisor: Unger, David
Abstract: Bakalářská práce se zabývá problematikou týkající se osobnosti učitele a jejím vlivem na sociální klima třídy. Teoretická část je rozdělena na tři kapitoly. První kapitola objasňuje čtenáři základní poznatky pojednávající o klimatu třídy, jeho determinantech a o definici školní třídy. Druhá kapitola pojednává o profesi učitele a o učiteli jako spolutvůrci sociálního klimatu ve třídě. Poslední kapitola se zabývá osobností učitele, jeho temperamentem a charakterem. Je zde také vymezen pětifaktorový model osobnosti - Big 5. Praktická část obsahuje výsledky výzkumu provedeného prostřednictvím dotazníkového šetření na základních školách ve Zlínském kraji. Hlavním cílem je zjistit, zda je souvislost mezi vybranými osobnostními vlastnostmi učitele a sociálním klimatem třídy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28651
Date: 2014-01-20
Availability: Bez omezení
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
lysáková_2014_dp.pdf 1.675Mb PDF View/Open
lysáková_2014_vp.doc 58Kb Microsoft Word View/Open
lysáková_2014_op.doc 20.55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account