Čtenářská gramotnost jako předpoklad osobnostního a profesního rozvoje

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Čtenářská gramotnost jako předpoklad osobnostního a profesního rozvoje

Show full item record

No preview available
Title: Čtenářská gramotnost jako předpoklad osobnostního a profesního rozvoje
Author: Trefilová, Eva
Advisor: Mazalová, Helena
Abstract: Tato bakalářská práce se věnuje čtenářské gramotnosti obecně, ale také porovnává čtenářskou gramotnost a čtenářské návyky žáků druhého stupně základní školy a dospělých, v současné době nezaměstnaných mužů i žen ve věku do čtyřiceti let. V teoretické části rozdělené do pěti kapitol vymezuji pojmy jako je čtenářská gramotnost, četba, čtení, čtenářské návyky. Dále se zabývám počátky dětského čtenářství v rodině, později i ve škole. Zmínka je i o čtenářství adolescentů. Není zapomenuto na knihovny a na projekty podporující čtenářství a čtenářskou gramotnost. Pátá kapitola je věnována dospělému čtenáři a společenským aspektům čtenářské gramotnosti. Cílem praktické části je porovnat čtenářskou úroveň žáků a dospělých navzájem. K výzkumu byla použita metoda dotazníkového šetření. Sedmá kapitola nás seznamuje s průběhem výzkumu a nejdůležitějšími zjištěními.
URI: http://hdl.handle.net/10563/29370
Date: 2013-11-11
Availability: Bez omezení
Department: Katedra pedagogiky a psychologie
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defending it: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
trefilová_2013_dp.pdf 4.099Mb PDF View/Open
trefilová_2013_vp.doc 57Kb Microsoft Word View/Open
trefilová_2013_op.doc 56Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account