Analýza marketingové komunikace podniku

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace podniku

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové komunikace podniku
Author: Fibichrová, Lenka
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Cílem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace podniku. Pro tyto účely byla zvolena firma Happy Mode zabývající se prodejem oblečení a doplňků pro ženy. Teoretická část pojednává o podstatě marketingu, důležitosti marketingové komunikace a nových trendech v této oblasti. V praktické části je provedena analýza současného stavu komunikačního mixu dané firmy doplněna výsledky z dotazníkového šetření. Následuje srovnání firmy s konkurencí pomocí benchmarkingu, který je poté využit pro SWOT analýzu. V závěru jsou identifikovány možné oblasti zlepšení vycházející z praktické části a navr-žena konkrétní doporučení pro zefektivnění marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/29464
Date: 2014-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defending it: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
fibichrová_2014_dp.pdf 3.291Mb PDF View/Open
fibichrová_2014_vp.doc 126.5Kb Microsoft Word View/Open
fibichrová_2014_op.doc 128Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account