Analýza komunikačního mixu firmy

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza komunikačního mixu firmy

Show full item record

No preview available
Title: Analýza komunikačního mixu firmy
Author: Fojtáchová, Michaela
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat komunikační mix firmy GUMOTEX MATRACE, s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je zpracována literární rešerše, vztahující se k problematice marketingového komunikačního mixu a jeho jednotlivým nástrojům. Praktická část obsahuje popis společnosti a analýzu současného stavu využití komunikačního mixu. Na základě provedené SWOT analýzy a na ni navazujících IE, SPACE a QSPM matice jsou navržena doporučení pro zkvalitnění marketingové komunikace ve společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/29496
Date: 2014-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defending it: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
fojtáchová_2014_dp.pdf 2.776Mb PDF View/Open
fojtáchová_2014_vp.doc 126.5Kb Microsoft Word View/Open
fojtáchová_2014_op.doc 128Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account