Využití nástrojů marketingového mixu ve firmě XY pro získání nových zákazníků

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Využití nástrojů marketingového mixu ve firmě XY pro získání nových zákazníků

Show full item record

No preview available
Title: Využití nástrojů marketingového mixu ve firmě XY pro získání nových zákazníků
Author: Vystrčilová, Vladislava
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá problémem nedostatku zákazníků ve firmě XY a tím, jak by je firma mohla získat pomocí nástrojů marketingového mixu. Zkoumá současný stav užívání těchto nástrojů ve firmě XY a pomocí analýz vyvozuje několik návrhů na vyřešení nedostatku zákazníků, se kterým se firma potýká. SWOT analýza odhaluje silné a slabé stránky firmy XY a také její příležitosti, kterých může využít a hrozby, kterých se musí vyvarovat. PEST analýza zjistila, na které faktory z makrookolí by se měla firma zaměřit. Porterova analýza pěti sil objevila velké množství současných konkurentů firmy. Z výsledků těchto analýz bylo navrženo několik řešení a k nim byla provedena časová, nákladová a riziková analýza.
URI: http://hdl.handle.net/10563/29559
Date: 2014-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 35676


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vystrčilová_2014_dp.pdf 2.466Mb PDF View/Open
vystrčilová_2014_vp.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open
vystrčilová_2014_op.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account