Project of Marketing Strategy for Penetrating Czech Market by Foreign Company

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Project of Marketing Strategy for Penetrating Czech Market by Foreign Company

Show full item record

No preview available
Title: Project of Marketing Strategy for Penetrating Czech Market by Foreign Company
Author: Diachenko, Olga
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Procesy internacionalizace a globalizace, které se dějí ve světovém měřítku, vytvářejí podnikatelské prostředí mnohem konkurenceschopnější než kdy předtím. Proto, pokud společnost chce soutěžit s mezinárodními hráči na domácím trhu, by měla také rozšířit své aktivity na zahraničních trzích a mít výhodu z úspor z rozsahu. Cukrářský průmysl je jedním z nejvíce koncentrovaných trhů z hlediska hospodářské soutěže. Existuje několik světových společností, které na těchto trzích působí a které mají kontrolu nad většinou z trhu v důsledku jejich akvizičních činností. To je důvod, proč pro Roshen Corporation jako jednoho z největších výrobců cukrářských výrobků, je velmi důležité rozvíjet své podnikání dál. Cílem tohoto projektu je analyzovat specifika českého trhu cukrovinek z hlediska jeho atraktivity a ziskovosti pro zahraniční společnosti pro vstup na tento trh. Zaměřuje se také na vývoj marketingové strategie, včetně produktu, cenění, propagace a strategie umístění pro proniknutí na český trh sladkostí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30020
Date: 2014-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
diachenko_2014_dp.pdf 2.722Mb PDF View/Open
diachenko_2014_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open
diachenko_2014_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account