Marketingová strategie firmy Welding spol. s r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová strategie firmy Welding spol. s r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie firmy Welding spol. s r.o.
Author: Obuchová, Marta
Advisor: Krajčo, Karol
Abstract: Tato diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingové strategie pro společnost Welding, spol. s r.o. První část objasňuje základní pojmy marketingu a marketingového prostředí společnosti. V části druhé je představená společnost Welding, spol. s r.o., dále jsou analyzované současné vplyvy externího a interního prostředí, marketingový mix a marketingová strategie společnosti. Třetí část této práce je věnovaná návrhu projektu marketingové strategie pro společnost Welding, spol. s r.o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/302
Date: 2006-05-12
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2016
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 3950


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
obuchová_2006_dp.pdfBlocked 575.8Kb PDF View/Open
obuchová_2006_vp.doc 2.504Mb Microsoft Word View/Open
obuchová_2006_op.doc 38.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account