Komunikační strategie Mercedes-Benz Viano

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Komunikační strategie Mercedes-Benz Viano

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie Mercedes-Benz Viano
Author: Coufal, Jiří
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá komunikační strategií prémiového rodinného vozu Mercedes-Benz Viano a jeho novou generací Třídy V. Práce obsahuje dva základní pilíře. V prvním pilíři se zaměřuje na vnímání předchozí komunikace na reálné cílové skupiny a v druhém se naopak soustředí na nákupní chování cílových skupin a dalších osob, které vstupují do rozhodovacího procesu. Na základě výzkumu práce určuje slabá a silná místa předchozí komunikace a zjišťuje vhodné příležitosti i bariéry, jak v rámci vnímání samotného vozu, tak i nákupního chování spotřebitele. Na základě zjištěných dat dává doporučení pro komunikační strategii nově uváděného modelu vozu třídy V.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30353
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
coufal_2014_dp.pdf 4.655Mb PDF View/Open
coufal_2014_vp.doc 153.5Kb Microsoft Word View/Open
coufal_2014_op.doc 150Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account