Budování značky pomocí nástrojů sociálních médií

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Budování značky pomocí nástrojů sociálních médií

Show full item record

No preview available
Title: Budování značky pomocí nástrojů sociálních médií
Author: Fojtová, Monika
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Bakalářská práce se zabývá problematikou budování značky pomocí nástrojů sociálních médií. V teoretické části jsou definovány pojmy jako je značka a jsou nastíněny nové tren-dy v marketingové komunikaci, především na sociálních médiích a sociální síti Foursqua-re. V praktické části jsou uvedeny příklady využití Foursquare vybraných společností v České republice a zahraničí. Analýza je pak doplněna dotazníkovým šetřením, zaměře-ným na vnímání Foursquare ze strany samotných uživatelů. V závěru práce je pak vyhod-nocena současná situace v budování značky pomocí Foursquare.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30361
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
fojtová_2014_dp.pdf 1.981Mb PDF View/Open
fojtová_2014_vp.doc 154Kb Microsoft Word View/Open
fojtová_2014_op.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account