Budování značky pomocí nástrojů sociálních médií

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování značky pomocí nástrojů sociálních médií

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Fojtová, Monika
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:17:50Z
dc.date.available 2015-03-08T21:17:50Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30361
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou budování značky pomocí nástrojů sociálních médií. V teoretické části jsou definovány pojmy jako je značka a jsou nastíněny nové tren-dy v marketingové komunikaci, především na sociálních médiích a sociální síti Foursqua-re. V praktické části jsou uvedeny příklady využití Foursquare vybraných společností v České republice a zahraničí. Analýza je pak doplněna dotazníkovým šetřením, zaměře-ným na vnímání Foursquare ze strany samotných uživatelů. V závěru práce je pak vyhod-nocena současná situace v budování značky pomocí Foursquare.
dc.format 62s. (80 413 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Značka cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject digitální média cs
dc.subject mobilní marketing cs
dc.subject sociální média cs
dc.subject Foursquare cs
dc.subject nové trendy v marketingové komunikaci cs
dc.subject Brand en
dc.subject brand building en
dc.subject digital media en
dc.subject mobile marketing en
dc.subject social media en
dc.subject Foursquare en
dc.subject new trends in marketing communication en
dc.title Budování značky pomocí nástrojů sociálních médií
dc.title.alternative Brand Building through Social Media Tools
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2014-05-22
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with building a brand using social media tools. In the theoretical part defines the terms as outlined, and brand new trends in marketing communications, especially social media and social network Foursquare. In the practical part contains examples of using Foursquare selected companies in the Czech Republic and abroad. The analysis is then completed a questionnaire survey, aimed described on Foursquare percep-tion by the users themselves. The conclusion then evaluating the current situation in brand building through Foursquare.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36758
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
fojtová_2014_dp.pdf 1.981Mb PDF View/Open
fojtová_2014_vp.doc 154Kb Microsoft Word View/Open
fojtová_2014_op.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account