Oděvní značka Trikator.cz a její komunikace na sociální síti Facebook

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Oděvní značka Trikator.cz a její komunikace na sociální síti Facebook

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Kotlář, Jan
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:17:52Z
dc.date.available 2015-03-08T21:17:52Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30371
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o komunikaci oděvní značky Trikator.cz na sociální síti Facebook. Cílem této práce je vyhodnocení komunikace výše uvedené značky na zmiňované sociální síti a navržení vylepšení. V teoretické části jsou definovány marketingové pojmy značky, oděvní značky a způsobů její komunikace, zejména na sociálních sítích. Praktická část se skládá ze sekundární analýzy, týkající se komunikace značky Trikator.cz na sociální síti Facebook, obsahující komparaci s konkurenční značkou a konfrontaci s výsledky dotazníkového šetření primární analýzy.
dc.format 62 s. (76 282 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject oděvní značka cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject fanoušek cs
dc.subject fanouškovská stránka cs
dc.subject interakce cs
dc.subject marketing cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject marketing na sociálních sítích cs
dc.subject marketing v sociálních médiích cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject brand en
dc.subject clothing brand en
dc.subject fashion brand en
dc.subject social network en
dc.subject Facebook en
dc.subject fan en
dc.subject fan page en
dc.subject interaction en
dc.subject marketing en
dc.subject online marketing en
dc.subject social network marketing en
dc.subject social media marketing en
dc.subject marketing research en
dc.subject communication en
dc.title Oděvní značka Trikator.cz a její komunikace na sociální síti Facebook
dc.title.alternative Trikator.cz Clothing Brand and its Communication on the Facebook Social Network
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Káčerková, Eliška
dc.date.accepted 2014-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis describes communication of the Trikator.cz clothing brand on Facebook social network. The main aim of this work is to evaluate communication of the brand mentioned above on Facebook social network and to suggest upgrades. In the theoretical part, main marketing terms of brand, clothing brand and social network communication are defined. The practical part of this thesis consists of secondary analysis, containing Trikator.cz social network communication analysis, comparison with a competitive brand and confrontation with primary analysis results.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36771
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
kotlář_2014_dp.pdf 6.102Mb PDF View/Open
kotlář_2014_vp.doc 153Kb Microsoft Word View/Open
kotlář_2014_op.doc 147.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account