Postoj zákazníků ke slevovým programům a jejich vhodné použití pro Navečer.cz

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Postoj zákazníků ke slevovým programům a jejich vhodné použití pro Navečer.cz

Show full item record

No preview available
Title: Postoj zákazníků ke slevovým programům a jejich vhodné použití pro Navečer.cz
Author: Pospíšil, Jan
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Teorie bakalářské práce nastiňuje způsoby, jak sestavovat nový produkt pro trh, jaké faktory je potřebné brát v úvahu. Dále pojednává o různých vlivech na spotřební chování. Nejvíce se zaměřuje na vliv ceny, její sílu a způsoby komunikace jako marketingové složky. Ukázány jsou některé způsoby komunikace na internetu, které využívají právě cenu k ovlivnění rozhodnutí o koupi. Praktická část obsahuje průzkum s jeho analýzou zaměřený na získání informací od lidí o trávení jejich volného času a názoru na ideální podobu jejich volného času při nabídce kulturních, sportovních, relaxačních či gastronomických zážitků jako hlavních nabízených produktů společností Navečer.cz. Cílem je zjistit, jaké jsou požadované kombinace spojení kultury či sportu s dalšími volno-časovými aktivitami, které by bylo možné sestavit a nabídnout k prodeji. Analýza má ukázat, o jaké produkty by byl v dané lokalitě zájem, a tedy i to, jaké produkty by dodavatelé měli sestavit a prostřednictvím společnosti Navečer.cz nabízet.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30382
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
pospíšil_2014_dp.pdf 1.838Mb PDF View/Open
pospíšil_2014_vp.doc 153Kb Microsoft Word View/Open
pospíšil_2014_op.doc 153Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account