Povědomí a znalost značky Vodafone

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Povědomí a znalost značky Vodafone

Show full item record

No preview available
Title: Povědomí a znalost značky Vodafone
Author: Rozsypal, Jan
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Bakalářská práce v teoretické části přináší stručný pohled do historie reklamy, základní pravidla a principy korporátní identity a designu, včetně pojednání o značce a firemních barvách. Dále popisuje komunikační mix v marketingu a principy a formy marketingových výzkumů. Teoretická část vytváří východisko pro praktickou část práce, která se věnuje zmapování konkrétních příkladů na značce Vodafone a jejímu použití marketingové komunikace v televizi. Poslední kapitoly praktické části jsou věnovány průzkumu na téma "Povědomí a znalost značky Vodafone", s přihlédnutím na vánoční televizní kampaně firmy Vodafone, vyhodnocení a interpretaci získaných dat z průzkumů za rok 2013 a 2014.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30384
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
rozsypal_2014_dp.pdf 1.907Mb PDF View/Open
rozsypal_2014_vp.doc 154Kb Microsoft Word View/Open
rozsypal_2014_op.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account