Povědomí a znalost značky Vodafone

DSpace Repository

Language: English čeština 

Povědomí a znalost značky Vodafone

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Rozsypal, Jan
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:17:56Z
dc.date.available 2015-03-08T21:17:56Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30384
dc.description.abstract Bakalářská práce v teoretické části přináší stručný pohled do historie reklamy, základní pravidla a principy korporátní identity a designu, včetně pojednání o značce a firemních barvách. Dále popisuje komunikační mix v marketingu a principy a formy marketingových výzkumů. Teoretická část vytváří východisko pro praktickou část práce, která se věnuje zmapování konkrétních příkladů na značce Vodafone a jejímu použití marketingové komunikace v televizi. Poslední kapitoly praktické části jsou věnovány průzkumu na téma "Povědomí a znalost značky Vodafone", s přihlédnutím na vánoční televizní kampaně firmy Vodafone, vyhodnocení a interpretaci získaných dat z průzkumů za rok 2013 a 2014.
dc.format 58 s. (89 481 zn.), 24 s. př.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Reklama cs
dc.subject korporátní identita cs
dc.subject design cs
dc.subject produkt cs
dc.subject public relations cs
dc.subject značka cs
dc.subject logo cs
dc.subject firemní barvy cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Advertising en
dc.subject corporate identity en
dc.subject design en
dc.subject product en
dc.subject public relations en
dc.subject brand en
dc.subject logo en
dc.subject corporate colors en
dc.subject communication mix en
dc.subject marketing research en
dc.title Povědomí a znalost značky Vodafone
dc.title.alternative Awareness and Knowledge of the Vodafone Brand
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2014-05-23
dc.description.abstract-translated In its theoretical part, the bachelor thesis provides a brief look at the history of advertising, the elementary rules and principles of corporate identity and design, including a section on brand and corporate colours. It also describes the marketing communication mix and principles and forms of market research. The theoretical part represents a basis for the practical part of the thesis, which is dedicated to mapping specific examples of the Vodafone brand and its use of marketing communication on television. The last chapters of the practical part are devoted to a survey titled "Awareness and knowledge of the Vodafone brand", with regard to Vodafone Christmas TV campaigns, evaluation and interpretation of data obtained from surveys in 2013 and 2014.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36785
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-23


Files in this item

Files Size Format View
rozsypal_2014_dp.pdf 1.907Mb PDF View/Open
rozsypal_2014_vp.doc 154Kb Microsoft Word View/Open
rozsypal_2014_op.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account