Vliv komunikačních nástrojů na seniory

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Vliv komunikačních nástrojů na seniory

Show full item record

No preview available
Title: Vliv komunikačních nástrojů na seniory
Author: Bogarová, Daniela
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Práce se zabývá vlivem komunikačních nástrojů na seniory. Cílem práce je zjistit, jak efektivně komunikovat se seniory pomocí správné volby nástrojů komunikačního mixu. V teoretické části je popsána pozice seniorů v kontextu populace, marketingu i médií a je definován pojem senior pro tuto práci. Na ni navazuje kapitola věnovaná komunikačnímu mixu a závěrečná část se týká nákupního chování. V metodologické části je shrnut popis výzkumu a jeho realizace skrze individuální rozhovory s danou cílovou skupinou. V praktické části jsou pak popsány a analyzovány výsledky výzkumu a na ně navazující ponaučení a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30438
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
bogarová_2014_dp.pdf 4.882Mb PDF View/Open
bogarová_2014_vp.doc 150Kb Microsoft Word View/Open
bogarová_2014_op.doc 151Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account