Znalost a vnímání značky H&M u generace Y v České republice

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Znalost a vnímání značky H&M u generace Y v České republice

Show full item record

No preview available
Title: Znalost a vnímání značky H&M u generace Y v České republice
Author: Dupalová, Hana
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Bakalářská práce se zabývá zkoumáním znalosti a vnímání značky H&M u generace Y v České republice. V teoretické části práce jsou vymezeny důležité pojmy jako značka, hodnota značky, znalost, positioning, image a identita značky, dále je definována generace Y, marketingový výzkum, sekundární a komparativní analýza. V praktické časti se bakalářská práce zaměřuje na analýzu a intepretaci dat získaných z primárního marketingového výzkumu, sekundární analýzy a komparativní analýzy výzkumných sond realizovaných v letech 2013 a 2014. Komparativní analýza zkoumá změny ve znalosti a vnímání značky H&M u generace Y v rozmezí jednoho roku. Ze zjištěných dat jsou vyvozeny závěry a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30444
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
dupalová_2014_dp.pdf 11.84Mb PDF View/Open
dupalová_2014_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open
dupalová_2014_op.doc 157.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account