Marketingový potenciál výstav v Galerii umění Prostějov

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingový potenciál výstav v Galerii umění Prostějov

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový potenciál výstav v Galerii umění Prostějov
Author: Flaschková, Alžběta
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Tato bakalářská práce pojednává o problematice fundraisingu v oblasti kultury. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány pojmy související s fundraisingem a sponzoringem kulturních institucí a zmapovaná současná situace v této oblasti. V praktické části seznamuje s konkrétními fundraisingovými metodami Galerie umění Prostějov. Zabývá se také přímo sponzory- jejich důvody a motivací galerii podpořit. V konečné fázi přináší návrhy konkrétních řešení a doporučení k zefektivnění fundraisingových aktivit a komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30445
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
flaschková_2014_dp.pdf 1.749Mb PDF View/Open
flaschková_2014_vp.doc 152Kb Microsoft Word View/Open
flaschková_2014_op.doc 153Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account