Marketingový potenciál výstav v Galerii umění Prostějov

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Marketingový potenciál výstav v Galerii umění Prostějov

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový potenciál výstav v Galerii umění Prostějov
Autor: Flaschková, Alžběta
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Tato bakalářská práce pojednává o problematice fundraisingu v oblasti kultury. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány pojmy související s fundraisingem a sponzoringem kulturních institucí a zmapovaná současná situace v této oblasti. V praktické části seznamuje s konkrétními fundraisingovými metodami Galerie umění Prostějov. Zabývá se také přímo sponzory- jejich důvody a motivací galerii podpořit. V konečné fázi přináší návrhy konkrétních řešení a doporučení k zefektivnění fundraisingových aktivit a komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30445
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěrečné práce a její obhajoby: C 36864


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
flaschková_2014_dp.pdf 1.749Mb PDF Zobrazit/otevřít
flaschková_2014_vp.doc 152Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
flaschková_2014_op.doc 153Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet