Analýza poptávky po novém produktu firmy Profonda Culina, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza poptávky po novém produktu firmy Profonda Culina, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza poptávky po novém produktu firmy Profonda Culina, s.r.o.
Author: Tomečková, Petra
Advisor: Mahdal, Marek
Abstract: Cílem této bakalářské práce bude provést marketingový průzkum pro rozšíření nabídky produktů firmy Profonda Culina, s. r. o., který bude nabízet nový druh etiket na zavařeniny. Teoretická část práce bude zaměřena na vymezení souvisejících marketingových pojmů a pojmů marketingového výzkumu. Analytická část práce se bude zabývat aplikací zvolených analýz a celkovým zhodnocením nasbíraných informací. Poznatky získané těmito metodami pomohou firmě získat informace nezbytné pro rozhodnutí, zda tento výrobek uvést na trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30446
Date: 2014-03-14
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
tomečková_2014_dp.pdf 1.517Mb PDF View/Open
tomečková_2014_vp.pdf 542.6Kb PDF View/Open
tomečková_2014_op.pdf 724.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account